سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
خانم مرادیان

حوزه/ مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب عامل رشد معنوی جامعه است ،چرا که دشمن در طول تاریخ از راه‌های متعددی به دنبال استحاله فرهنگی جامعه ما بوده و تلاش کرده تا ارزش‌های نورانی دینی و اسلامی بین مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان را کمرنگ جلوه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، معصومه مرادیان در جلسه نشست تخصصی فرهنگ حجاب و عفاف گفت:  دشمن با برنامه ریزی ها و اقدامات حساب شده در خصوص تهاجمات فرهنگی و الگو برداری دختران از زنان غربی توانسته از طریق لباس های نامناسب ،مدگرایی و بی حجابی را رواج دهد.

مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری قزوین افزود: مسئله عفاف و حجاب برای حفظ هویت اسلامی ما ضروری است و به همین دلیل جمهوری اسلامی مورد هجمه های مختلف از سوی دشمنان اسلام و نظام قرار گرفته است.

وی افزود: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب عامل رشد معنوی جامعه است ،چرا که دشمن در طول تاریخ از راه‌های متعددی به دنبال استحاله فرهنگی جامعه ما بوده و تلاش کرده تا ارزش‌های نورانی دینی و اسلامی را  بین مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان کمرنگ جلوه دهد.

مرادیان خاطرنشان کرد: موثرین در جامعه ما به ویژه خانواده های مذهبی باید باورهای دینی را به عنوان یک ارزش به جامعه تزریق نموده تا رعایت عفاف و حجاب در جامعه به عنوان یک افتخار تلقی شود.

وی گفت: ما باید بانوان توانمند استان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سیاسی را به عنوان یک الگوی مناسب به جامعه معرفی کنیم چرا که تاکید و باور این افراد بر فرهنگ حجاب اسلامی است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین تصریح کرد: از مهمترین مسائلی که باید به آن توجه کرد ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب است لذا با توجه به هجمه‌های دشمنان باید به این مهم توجه ویژه داشته باشیم و باید جوانان خود را نسبت به داشتن عفاف و حجاب مأنوس کنیم و نقش پررنگ حجاب و عفاف را در تأمین امنیت جامعه نیز برای آنان بازگو کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha